Wij helpen u bij het vinden van uw droomhuis!

Bij RGRE Makelaars streven we ernaar om onze klanten te begeleiden bij het vinden van hun ideale woning. We begrijpen dat dit een spannende en belangrijke stap is in uw leven, en daarom zorgen wij voor deskundig advies en begeleiding gedurende het hele proces.

BIEDEN MET ZEKERHEID

Meer kans op de woningmarkt met een verantwoord bod dankzij Bieden met Zekerheid.

 

In de oververhitte huizenmarkt van vandaag is het steeds gebruikelijker geworden om te bieden zonder financieringsvoorbehoud of om (fors) over te bieden. Dit brengt aanzienlijke financiële risico's met zich mee. Er is dan ook geen zekerheid dat de hypotheek goedgekeurd wordt. Dankzij 'Bieden met Zekerheid'  kunnen wij nu op een veilige en verantwoorde manier bieden. 
 

Ik overweeg om een huis te kopen

Een huis kopen is altijd spannend. Daarom helpen wij je graag op weg en zorgen voor alle voorbereidingen, zodat jouw toekomstige huis voor jou kunnen kopen.

Afspraak maken met een makelaar
Huis verkopen

Voor een vast laag tarief !

  • Geen kleine lettertjes of andere verborgen kosten
  • Vast laag tarief onafhankelijk van de woningwaarde
  • Compleet dienstenpakket: kennis maken, profiel opmaken, zoeken, kijken, informeren,  onderhandelen, koopovereenkomst controleren, taxatie en/of bouwtechnische keuring aanvragen, dossier completeren en naar de notaris versturen, koopakte screenen, woninginspectie op de transportdatum en uiteraard gaan wij mee naar de notaris
  • Wij onderhandelen voor de beste aankoopprijs met de grootste kans van slagen in de huidige krappe woningmarkt
  • Wij vragen een gering bedrag aan opstartkosten; daardoor kunnen wij direct voor je aan de slag en kunnen wij onze complete aankoopservice tegen een vast laag tarief blijven aanbieden
  • Onze nota betaal je bij aankoop van de woning bij de notaris
  • Overige kosten? Het aanvragen van het 'Bieden met Zekerheid'Certificaat vragen wij (kostenloos) aan. Het betreft een verzekering waarvan de eenmalige premie aan de verzekeraar betaald dient te worden (hetzelfde certificaat kan bij meerdere woningen ingezet worden indien je bv overboden wordt)
  • Lukt het onverhoopt niet om de droomwoning te scoren? Dan zijn er geen verdere kosten
  • Wij zijn regionale makelaars met kennis van zaken
  • Op deze manier hebben wij al heel wat kopers blij kunnen makenAfspraak maken

Wat doe jij? Helemaal niets! Nou, ja, bijna niets. We hebben natuurlijk wel graag dat je meegaat om de woning te bezichtigen, vooraf verzamelen wij alle belangrijke informatie zodat we snel tot actie over kunnen gaan als er meerdere woningzoekers op de zelfde woning willen gaan bieden. Van  te voren leggen wij schriftelijk onze afspraken vast en vragen het certificaat voor "Bieden met Zekerheid" aan. Dit doen wij middels heldere en transparante afspraken.

Woningwaarderapport

Woningwaarderapport voor verkoop van een woning

  • Check of de vraagprijs reëWij zel is
  • Bekijk de kadastrale kaart
  • Ontdek het energielabel
  • Bekijk de perceel- en woonoppervlakte
  • Ontvang een overzicht van woningwaardes in de buurt

Inschrijven voor de zoekservice

Het kopen van een woning begint hier!

Geef je op voor onze zoekservice en laat ons je ontzorgen voor de zoektocht naar een nieuw thuis.

STAPPENPLAN AANKOOPBEGELEIDING

1. Kennismakingsgesprek en zoekprofiel

Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we alle mogelijkheden en verwachtingen ten aanzien van je zoektocht en hoe we je hierbij kunnen helpen. Kies je ons als aankoopmakelaar, dan stellen we een uitgebreid zoekprofiel voor je op.

2. Als eerste op de hoogte van nieuw aanbod

Je ontvangt dagelijks het nieuwste aanbod dat aansluit bij jouw wensen. In mijnhuiszaken regelen we dat voor jou voordat makelaars een woning op Funda zetten, sturen ze de woning veelal eerst naar de collega-makelaars. Zodoende zijn wij, en jij dus ook, altijd eerder op de hoogte van het aanbod dan wanneer je zou zoeken via Funda.

3. Eerste bezichtiging

Heb je een leuke woning ontvangen die je wilt gaan bekijken? Wij maken de afspraak voor bezichtiging met de verkopende makelaar. Bij alle bezichtigingen zijn wij aanwezig en begeleiden jou naar jouw droomwoning. We adviseren je over de staat van de woning, welke investeringen er in de toekomst nodig zijn en hoe je eventueel meerwaarde kunt creëren op de woning.

4. Alle informatie verzamelen

Is dit de woning die je zoekt? Dan vragen we alle stukken op bij de verkoper, zoals de koopakte, het eigendomsbewijs en de kadastrale gegevens. Is het een appartementsrecht, dan vragen we ook de splitsingsakte en de stukken van de Vereniging van Eigenaars (VvE) op. Uiteraard doen wij ook onderzoek bij de gemeente, betreffende bijvoorbeeld de fundering en het bestemmingsplan. Op basis van deze informatie geven we een aankoopadvies.

5. De onderhandeling

Ben je nog steeds enthousiast, dan wordt het nu spannend. We adviseren je over een openingsbod voor de onderhandeling. Gaat het om een inschrijving, dan bespreken we het eindbod. En welke voorbehouden hieraan verbonden zijn. Vervolgens gaan we met de verkopende partij onderhandelen over de prijs, voorwaarden, oplevertermijn en eventuele andere zaken. We houden je voortdurend op de hoogte en doen er alles aan om de woning tegen een zo gunstig mogelijke prijs en condities aan te kopen. Lukt dit, dan gaan we samen een notaris kiezen, want je gaat de koopovereenkomst tekenen!

6. De koopakte

De koopovereenkomst (koopakte) wordt bij de notaris getekend. We helpen je met het maken van je notariskeuze en zorgen dat deze alle gewenste informatie ontvangt. Voordat je de koopovereenkomst tekent, nemen wij deze samen door en tijdens het tekenen zitten we naast je om je te ondersteunen tijdens dit spannende moment.

7. De hypotheek

Heb je de woning gekocht met de ontbindende voorwaarde voor het verkrijgen van een hypotheek? Dan houdt deze stap voornamelijk in dat je akkoord moet krijgen van de bank voor de financiering. We houden contact met je hypotheekadviseur en zorgen dat alles conform de gemaakte afspraken verloopt. Mocht je nog geen akkoord hebben van de bank binnen de gestelde termijn, dan vragen wij uitstel aan.

8. De eigendomsoverdracht

De financiering is rond, op naar de datum waarop je eigenaar wordt. Een aantal dagen voor de eigendomsoverdracht ontvang je van de notaris het concept van de leveringsakte, met de bijbehorende eindnota. Zodra jij deze akte ondertekent zal jij eigenaar worden van de woning en in de nota staan alle te betalen en te ontvangen bedragen. De akte en de nota nemen we vóór het tekenen samen door. Om er zeker van te zijn dat de woning nog steeds voldoet aan de verwachting en de overeenkomst, gaan we op de dag van de levering samen naar de woning voor de eindinspectie. Hierna gaan we naar de notaris voor de levering en dus de sleuteloverdracht (Eigendoms-of hypotheekakte later niet meer kunnen vinden...wees gerust de notaris bewaard alle aktes in zijn (digitale) kluis).

9. Einde dienstverlening als aankoopmakelaar

Na ondertekening van de leveringsakte eindigt onze dienstverlening als aankoopmakelaar. Maar ook na de levering staan we altijd voor je klaar voor eventuele vragen. En wil je over een aantal jaren de woning verkopen dan willen wij deze graag als verkoopmakelaar voor je doen, immers wij weten alles al van je woning.

Heb je vragen? Neem dan vrijblijvend contact op

Stuur een bericht naar RGRE Makelaars of bel ons: 0575572345

Neem contact op